2013. január 18., péntek

Ez nem játék...:@

Samantha ez nem játék,akár komoly bajod is lehet!
Nem igazán semmi bajom,de továbbra sem szeretnélek látni,szóval...
Sammi ez nem jó,most azonnal viszlek a kórházba!
Dehogy megyek én a kórházba!
Később a kórházban,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
-Kedves Samantha Giancola,sajnálom de rossz hírt kell közölnöm önnel.
-Mi csoda?
-Ön azért érzett fájdalmakat a hasában,mert teherbe esett,de sajnos a kicsi életét semmi nem tudta megmenteni.
-Ezt nem hiszem el.
-Tervezték a babát?
-Nem igazán.
-Akkor nincs ok szomorkodni,mindketten érett fiatalok,sokat próbálkozhatnak még.
-Rendben köszönjük szépen.
Otthon,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
-Te érted ezt?Lett volna egy babánk.
-Mi?Nem is terveztük,biztos még nem tartottam volna meg,főlleg,hogy most ilyen voltál velem,menj el a házamból!
-De biztos ne maradjak itt?Szükséged lehet most valakire!
-Igen,az egyedüllétre!Menj el a házamból,most!
,,,,,,,
Samanthát egy olyas valaki látogatta meg akit szerintem Sam abszolút nem várt,de mikor meghallotta a hírt egyből rohant.
-Ronnie,mit keresel itt?
-Hallottam a hírt,hogy vagy?
-Hogy lennék?Elvesztettem egy nem létező babát...
Na gyere ide!
Hmmmm azt hiszem össze kell szednem magam,nem lehetek ennyire szétesve :C

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése