2013. január 14., hétfő

Megasztár konfliktus *-*

A válogató már több,mint 1 hónapja zajlott,lezárult,a zsűri kiválasztotta a kedvenceket és most az élő showban kell megküzdeniük a versenyzőknek.Itt történt viszont,hogy az álompár szakításig összeveszett és hetekig nem beszéltek egymással,nézzük csak meg,!
  Samanthát ugye már mindenki ismerheti,mert a Megasztár előtt a Való Világban is szerepelt,ott ismerte meg korábbi barátját Ronniet,akin nem egyhamar túllépett és most Tamás szárnyai alatt van,vajon meginoghat Samantha szerelme Tomi iránt?
Az élő Show,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Liptai Claudia:-A következő versenyző egy elég fura ének típust mutatott eddig nekünk meg,a zsűrinek tetszett és tovább juttatták,következik Vásári Anett.!
Lement a dal,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Samantha!
-Igen szóval nekem ez a stílus nagyon nem tetszik,az x-faktorban már volt példa rá,de ez egy ének tehetség kutató és te nem énekelsz ha nem hörögsz,amit szerintem bárki meg tudna csinálni,nekem ez a véleményem,menned kell bocsi...
Tamás.!
-Hát Samanthával ellentétben nekem igenis tetszett,kell egy más példa is a tiniknek,mint a nyálas szerelmes dalok,vagy épp a zúzós pop dalok,Samantha is inkább ez a nyálasabb fajta,ezért nem tetszhet neki amit előadsz itt nekünk,szerintem amíg ő ezt tudja,te meg nem ne alkossunk rólla véleményt pláne nem ilyen keményet,nekem tetszett.!
 Samantha a műsor után így nyilatkozott nekünk:
-Mélységesen dühít,nem érdekel,hogy más a véleménye,mert mindenkinek más,de,hogy még megis aláz,szánalmas,szerintem itt van vége.
-Ohh pont itt jön Tomi is,gyere csak ide!
-Nem szükséges!
-Sziasztok.
-Szóval,mit gondolsz arról,hogy elvilleg most az adásban megaláztad Samanthát?
-Szerintem ez nem volt megalázás,elmondtam a véleményem a döntéséről,nem történt több.
-Samantha?
-Ő a nyálas fajtába sorolt engem,lehurrogta az emberi tulajdonságaimat,amiket elvilleg kedvel bennem,majd még beisnyalt a kiscsajnak,én ezt hívom szánalomnak.
-Mi lesz most?Sam?
-Vége,ennyi volt,nem tudok egy olyan emberrel együtt lenni,akinek nem tetszik az aki vagyok és még meg is aláz,ennyi vége!Befejeztem!
-Samantha!
-Nem!Elkelett eddig is türnöm azt a sok szarságot,de nem bírom tovább ennyi volt,nem érdekel tovább a történet!!(elmegy)
-Hát ezt elcsesztem!
KÉSÖBB,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
-Samantha rosszul vagy?
-Mit keresel itt?Áuuu azt hiszem valami nincsen rendben :S
-Mostanában többször is történt ilyen?
-Hát megesik.....................

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése