2013. március 23., szombat

A testvér ;))

-Tamás!Valaki cesngetett kinyitnád?
-Persze kicsim!
-Szia Tamás!Gondoltam nagyon elvagy kenődve amiatt a liba miatt,látod én mondtam neked a multkor,hogy nem hozzád való és gyere össze mással,de soha nem hallgatsz rám,hála végre te is tanultál a leckéből,na gyere ide!
-Figyu valamit nagyon....
-Ohh Tamara!Szia,de rég láttalak,már pont hiányzott az életünkből,hogy valaki megint tönkre tegye,üvözöllek.
-Ugye nem?Ez meg mit keres itt?
-Hát hallod valamit nagyon nem tudhattál jól,ha azt gondoltad,hogy mi már nem...
-Nem kell itt magyaráznod,mért nem hagyod Tomit békén?Csak megrontod!
-Ha azt akarná,hogy békén hagyjam már rég elmondta volna,viszont rád úgylátom már nincs szükség szóval..Ha nem bánod mi reggeliznénk...
-Maradhatsz nyugodtan,na reggelizel velünk?
-Amúgy sem ettem,persze maradhatook
-Ezt most nem mondod komolyan?Tamás gyere ki egy kicsit beszélnünk kell!
-Rendben egy pillanat.
-Nem!Most!
-Na mi van,
-Figyelj ha ő marad én ide többet be nem teszem a lábam!
-Ő a testvérem nem rúghatom ki!
-Na és mért nem?
-Ő a testvérem fogd már fel!
-Vagy ő vagy én!És ahogy látom ő szóval neked ennyit ér a kapcsolatunk,hogy egy nap volt és kész,tudod én nem ilyennek hittelek,de kár volt benned még egyszer is megbínom!Undorodom tőlled!
-Hű na ez aztán egy hisztérika!
-Nem kelett volna ma ide jönnöd
-Mi van?Még én kérjek bocsánatot,hogy jöttem megvígasztalni a testvéremet?Hát elnézést...úristen
-Nem így értettem,csak most minden olyan jól ment velem,tegnap megint elkezdtük a dolgokat és én nagyon szeretem
-Tudom,hogy szereted,de ez a nő csak tönkre tesz téged.Na úgy látom itt már nincs szükség rám,szóval akkor én megyek is.
-Ne maradj!Ha már ilyen messziről jöttél ide miattam maradj pár napot,úgy sincs kivel töltsem az időmet.
-Ez a csaj nagyon ki lesz akadva ha megtudja.
-Nem hiszem,hogy egyhamar visszajönne..
-De mért szereted te ennyire őt?Ezt soha nem bírom megérteni..
-Vannak olyan dolgok kedves húgom,amiket még mi sem érthetünk az életben..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése