2013. március 26., kedd

Díjátadói party

Ma reggel arra ébredtem,hogy tök izgatott vagyok,mert hát este lesz a nagy Story-gála,mint újságíró kötelességemnek éreztem elmenni,így is egy lépéssel közelebb kerülhetek Mester Tamáshoz,már mióta várok egy csodás sztorira amiért tényleg elismerést kapok,de a nap vége egészen máshogy végződött,először is Tamást követtem a stylisthoz,hogy meglessem,milyen lesz az esti öltözéke,belekerül majd a cikkembe.
Persze,mint mindig Tamás nem vette valami komolyra a figurát,még most is farmer és sportcipő blézerrel,a Story-gálára.Haj kész,ruha meg van,indulhat a buli.Most nézzük meg majd,hogy Samantha milyen ruhában megy este a buliba.
Samantha viszont gyönyörű volt,mint mindig,visszafogott,de gyönyörű,szerintem szem nem marad szárazon,ha meglátják a gálán.
Éééééééééééééééééééééééééééés eljött az idő,vonulunk befelé a gálára,annyi híresség van itt,hogy az orromig nem látok,Tamást viszont megtaláltam ls egy gyönyörű szőke bombázóval érkezett az estre.Annyira kíváncsi vagyok mit fog szólni Samantha a dologhoz,de ő nem Tamás testvére,neki barna haja van,nem ő az,de akkor ő ki?Megyek is Tamáshoz.
-Szia Tamás válthatok veled pár szót?
-Persze mért is ne,hallgatlak.
-Ki ez a dögös szőke bombázó?
-Jaah ő csak egy barát,aki ma elkísért ide ma engem.
-Barát?Na és mi van Samanthával mióta nem láttad?
-Műr vagy egy hónapja,de most mi megyünk is be sziaa
Aztán megláttam Samanthát,na és kivel?Hát nem hittem a szememnek Ronnieval az előző pasijűval akivel a Való Világ idején voltak együtt.Vele jött el megint járnak?Ennyi?Vége az álompárnak?
-Szia Samantha most mik a történések?Mért jöttél Ronnal?Mi történt?
-Semmi csak jóban vagyunk nem volt kivel jönnöm ezért vele jöttem,ő a legjobb partner mára.De ahogyan látom Tamás sem sokáig szomorkodott,szép az a lány akivel eljött.
Remélem jól szórakozol,ki ez a bűnronda egy éjszakára jó kis csaj?
Hagyd abba,fejezd be,és Ron?Megint összejöttetek?Legyetek boldogok gratulálok!Szevasz

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése