2013. október 11., péntek

terhesség

Samantha egész este csak sírt és gondolkodott,miközben Tamás valószínűséggel egy nővel volt.Reggel felkelve Sammi nagyon ingerlékeny volt,hányingert érzett és rosszul volt..Elment az egyik barátnőjéhez beszélgetni.-Szia drága!-Sziaa,na hogy vagy?-Nagyon rosszul,minden bajom van,hányingerem van és ingerlékeny vagyok mindenre..-Te..nem lehet,hogy..?-Hogy mi?Nem dehogy is!-De azért csinálj meg egy tesztet,nekem van egy oda adom..csináld meg!Samantha megcsinálta a tesztet,és legnagyobb megdöbbenésére igen,teherbe esett és van egy tippem,hogy kitől.Utána haza ment és gondolkodott,gondolkodott,hogy elmondja e Tamásnak vagy mi legyen,végül felhívta.
-Szia Tamás?
-Nem,szia Gréti vagyok!
-Mi van?Miért veszed te fel Tomi telefonját?Na m1 add oda neki légyszíves!
-Most nem tudom.
-Add oda neki most!
-Szia mi van?
-Beszélnünk kell,áttudnál jönni?Olyat mondanék,hogy az egész életedet megváltoztathatja.
-Baj van?
-Úgy is mondhatjuk,na jössz vagy mi lesz?
-Persze..már is megyek!
Na mond mi az?-Nem fogsz neki ennyire örülni,ha elmondom..-Na mond már mi az?-Tessék!-Ez meg mi?-Egy terhességi teszt..-És ha jól sejtem pozitív ugye?-Igen Tamás az pozitív,és terhes vagyok és nem tudom,hogy mi legyen,és kivagyok idegileg és te meg nőzöl közben,miközben a szívem megszakad..-Na jól van Samantha nyugodj meg,megkell beszélnünk,hogy most mi legyen!?-Mi legyen?Nem tudom,nem akarok elvetetni,imádom a gyerekeket,de nem olyan a kapcsolatunk,hogy hiányozna rá egy gyerek!-Szerintem tartsuk meg!Egyetlen életet sem szabad arra pazarolnunk,hogy mi éppen nem vagyunk jól..-Nem tudom mi legyen..-Ne sírj,tartsuk meg,én mindenben támogatni foglak ígérem,megígérem neked!Aztán Tomit nem láttuk egész éjszaka eljönni Samanthától,nem tudjuk mit csinálhattak,de nagyon boldogság,hogy így megtudták beszélni és megtartják a babát:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése