2013. január 4., péntek

Békülés




Samantha!!
Ha?
Ne nézz így rám légyszíves!
Oké,mit akarsz?
Nagyon utálsz?
Az nem kifejezés arra amit érzek.
Tudom,hogy megbántottalak,de még megkell,hogy mondjam sosem éreztem ilyet,nagyon teszel nekem,szeretlek és nem akarlak elfeszíteni!Sajnálom,hogy ezért mindent megteszek!
Tamás!Én is szeretlek,de nem így fejezem ki,pedig én egy roppant féltékeny típus vagyok.
Jó rendben hülye voltam,sajnálom!Hányszor kell még bocsánatot kérnem?
Ahányszor csak szeretnél,de már rég megbocsájtottam!!
Jézusom,akkor minek szivatsz itt?: )
Mert jó volt hallani amit mondtál!Na gyere ülj le!
Inkább nem!Gyere elviszlek valahová!!
Merre?
Titok!
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Hova hoztál?
Először is egy ékszer boltba,szeretném ha vehetnék neked egy szép nyakláncot,emlékül!
Mondtam már,hogy megbocsájtottam,nem kell venned semmit!
Nem azért veszem!
Ez nagyon tetszik!
Akkor ezt megveszem neked,ajándékba!És a műsorra,amin majd együtt leszünk!
Jajj de drága vagy!Nagyon szeretlek,hogy lehet ekkora szerencsém?
Hát...nem is tudom : )
És most jön a 2. meglepetés,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Mi az?: )
Egy fotózást szerveztem a hátad mögött,mert hát híres vagy szóval kell egy fotósorozat,meg hát modell... 
Jajj................. OMG ez nagyon kedves gesztus volt!
De most nem nézek ki jól :S!
Persze nézz magadra,gyönyörű vagy,ennél szebb már nem is lehetnél!!
Tamás,ne mondj semmit,lesznek sminkesek,fodrászok?
Nyilván lesznek igen,de így vagy gyönyörű ahogy vagy!!!!
Nem hiszem,azért kell az a sminkes!

-Szia Samantha!!Ülj le kérlek,csinálok neked egy gyönyörű frizurát!
Szia : ) Köszi,most úgy is olyan,mint egy szénakazal..
Én addig kimegyek,megvárlak édesem!
Na kész is vagyunk!
Jaaaaaaj nagyon szuper lett köszönöm!
Tudom,nagyon tudom,na mutasd meg a barátodnak is!
Drága vagy!
Tudoooooooooooooooom!

Tamás!Nézd milyen klassz lett,Laci egyszerűen tökéletes hajat tud varázsolni,imádom a tudományát,tetszik?
Igen nagyon imádom,eddig is szép voltál,de most,belerokkanok a látványba!Na menj csak,kezdődik a fotózás!CSÓK!♥
Nézzétek meg a képeket amik Szuperédi Samantháról készültek aznap:!
 

Na Tomi milyenek lettek,bár te élőben is láthattad?
Szerintem ezeken a képeken vagy a legeslegszebb a világon,persze élőben még szebb!
Nem kell ennyit bókolni nekem,amúgy is elhiszem!Drága vagy!
Kapsz ajándékba egy albumot a képekből,megmaradjon emlékbe!
Amúgy is itt maradsz te saját magad valójában!♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése